آرشیو شهریور ماه 1400

جايي براي يادگرفتن چيزهاي جديد

دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

شبكه سازي در لينكدين!

۱۴ بازديد

شبكه سازي در لينكدين (LinkedIn) براي كسب و كارها

لينكدين (LinkedIn)، بزرگترين و تخصصي ترين شبكه اجتماعي جهان است كه، توانمندي ساخت يك شبكه ارتباطي ميان افراد متخصص و مديران، آگاهي از مشاغل مختلف، تبليغات وسيع و پيدا كردن نيروي كارآمد و متخصص در آن وجود دارد. يك نكته مهم در لينكدين اين است كه، بيش از ۶۰۰ ميليون كاربر فعال و واقعي از ۲۰۰ كشور در سراسر دنيا دارد و اين نشانگر پتانسيل و قدرت بالاي آن است. به علاوه شما مي توانيد با استفاده از اين قابليت به پروفايل واقعي كسب و كار ها و متخصصان دسترسي داشته باشيد.

اين بستر فضاي خوبي را براي بازاريابين B۲B در جهت ماركتينگ و بازاريابي فراهم مي‌كند. در نتيجه اگر رشد و بروز رساني هر روزه كسب و كارتان براي شما اهميت دارد، فرصت استثنايي لينكدين را از دست ندهيد.

و اما چيزي كه اكنون با آن روبه رو خواهيد شد، طريقه استفاده از لينكدين است. در ادامه بيشتر با اصول استفاده از لينكدين(LinkedIn) آشنا خواهيد شد.

 

  • فرهنگ استفاده از لينكدين را ياد بگيريد.

حضور در لينكدين (LinkedIn)نيز مانند ساير شبكه هاي اجتماعي آداب هايي دارد و در صورتي مي توانيد كسب و كار خود را رشد دهيد كه، اصول رابه خوبي رعايت كنيد. فضايي كه شما در آن حضور پيدا كرده ايد، فقط متعلق به شما نيست و بايد به حقوق ساير كاربران احترام بگذاريد.

 

  • پروفايل خود را بهينه سازي كنيد.

به ياد داشته باشيد كه لينكدين(LinkedIn) يك فضاي كاملا حرفه اي و تخصصي است و ساير متخصصين كسب وكار ها نظاره گر فعاليت هاي شما هستند. اين سوال را از خود بپرسيد كه از اگر كاربري وارد صفحه پروفايل كسب و كارتان يا خود شما شود، اولين برداشتي كه خواهد كرد چه چيزي خواهد بود؟

نكاتي كه در ابتدا بايد به آن توجه كنيد عكس پروفايل و نام كاربري شماست. لازم است كه عكس پروفايلي واضح و حرفه اي داشته باشيد براي مثال اين عكس مي تواند لوگوي شركت شما باشد. اسم شركت يا خود را واضح، درست و به زبان انگليسي وارد كنيد. در ادامه حوزه فعاليت كسب و كارتان را بگوييد، آدرس سايت و اطلاعات سايت را بنويسيد و هر آنچه جزئياتي كه باعث مي شود مخاطب كسب و كارتان را راحت تر بشناسد و با شما ارتباط بگيرد را، درج كنيد.

 

  • محتوا ارزشمند و كاربردي توليد و نشر دهيد.

لينكدين(LinkedIn) يك فضاي رايگان و خوب براي انتشار محتوا و مقالات شماست. با بروز بودن و توليد محتوا تخصصي، ميزان مهارت خود را نشان دهيد تا ديگران شما را به عنوان يك منبع قابل اعتماد بشناسند. هر چه بيشتر بر روي اين موضوع كار كنيد، بهتر در حوزه فعاليت خود شناخته مي شويد. به برخي از ايده هاي توليد محتوا در لينكدين(LinkedIn) در زير اشاره شده است:

رويداد يا عرضه محصول جديد كسب كارتان را با افرادي كه در حوزه شما فعاليت مي كنند در ميان بگذاريد.

 

  • بنا به سليقه مخاطبان آخرين اخبار صنعتي را مطرح كنيد.

در رابطه با موضوعات مختلف مربوط به فعاليت خود بنويسيد و در اختيار مخاطبان قرار دهيد

 

  • در گروه هاي تخصصي مربوط به كسب و كارتان عضو شويد.

عضويت در گروه هاي مربوطه مي تواند يكي از ابزار شكل گيري ارتباط بين شما و سايرين متخصصين شود. علاوه بر آن مي توانيد از طريق گفت و گو با آن ها دانش خود را افزايش داده و بروز كنيد. اما به خاطر داشته باشيد تنها فعال بودن در اين بخش مي تواند، موجب شكل گيري اين ها شود.

 

  • سرمايه گذاري بر روي تبليغات لينكدين را از ياد نبريد.

علاوه بر اصولي كه در رابطه با لينكدين(LinkedIn) اشاره شد، يكي ديگر از عوامل موثر براي توسعه كسب و كار شما تبليغات و يا نوعي بازاريابي در لينكدين است.

منبع:

https://hamidsabaghi.ir/principle-of-linkedin-marketing/


بيشتر بخوانيد: شبكه سازي در لينكدين!

بازاريابي چيست؟

۱۹ بازديد

 اصول بازاريابي

اصول بازاريابي، چندين رشته تجاري را شامل مي شود. ماركتينگ از چهار اصل تشكيل شده است كه به عنوان قلب استراتژيك هر فعاليت تجاري مطرح مي شود. اين اصول كه به عنوان ۴P شناخته مي شوند عبارتند از: محصول(product)، قيمت(price)، مكان(place)، تبليغ(promotion). در واقع، بازاريابي در تمام فعاليت هاي مربوط به انتقال محصولات يا خدمات از توليد كننده (يا فروشنده) به مصرف كننده (يا خريدار) درگير مي باشد. از جمله اين فعاليت ها مي توان تبليغات، حمل و نقل، انبارداري و فروش را نام برد.

به طور خلاصه، بازاريابي تمام فعاليت هايي است كه به آماده سازي محصول براي فروش انجام مي شوند. در گذشته، بازاريابي بصورت مستقيم انجام مي شد و فقط مسافران و رهگذران را درگير مي كرد. اما در دوران مدرن، ماركتينگ از طريق تلويزيون، اينترنت و ساير رسانه ها نيز انجام مي شود.

تاريخچه بازاريابي

قدمت علم بازاريابي به قامت تمدن بشر مي باشد. شما ممكن است فيلم هايي را در خصوص تاريخ يونان باستان يا روم ديده باشيد كه داراي تصاويري از غرفه هايي شلوغ و كاسباني فعال مي باشد كه درگير خريد و فروش هستند. مطمئناً اين كاسبان، فعاليت هاي خود را بازاريابي نمي ناميدند. اصطلاح “بازاريابي يا ماركتينگ”، براي توصيف فعاليت هاي تجاري كه درگير خريد و فروش محصولات يا خدمات هستند استفاده مي شود و در اواخر قرن نوزدهم مورد استفاده عموم قرار گرفت و همچنين مطالعه تاريخچه بازاريابي و خود بازاريابي به عنوان يك رشته دانشگاهي در اوايل قرن بيستم در مجامع علمي مطرح شد و مورد بررسي قرار گرفت.

بازاريابي به فعاليت هايي گفته مي شود كه شركت ها براي افزايش خريد يا فروش محصولات يا خدمات خود انجام مي دهند. ماركتينگ شامل فعاليت هايي مانند تبليغات، فروش و تحويل محصولات يا خدمات به مصرف كنندگان يا مشاغل ديگر مي باشد. متخصصاني كه در بخش هاي مختلف بازاريابي يك شركت فعاليت مي كنند، به دنبال جلب توجه مشتريان خود از راه هاي مختلفي، از جمله تبليغات هستند.

پس اگر از شما پرسيده شود كه بازاريابي چيست با اين مقاله مي توانيد پاسخ دقيق آن را بدهيد. Marketing در هر كسب و كاري مهم است. زيرا كمك مي كند كه محصولات يا خدمات خود را بفروشيد. هدف نهايي تمام مشاغل، كسب درآمد است و بازاريابي، كانال بسيار مهمي براي رسيدن به اين هدف مي باشد. در واقع بدون ماركتينگ بسياري از مشاغل وجود نخواهند داشت!

منبع:https://hamidsabaghi.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 

تبليغات در توييتر!

۱۸ بازديد

 توييتريكي از رسانه هاي اجتماعي مهم و بزرگ در دنياست كه، با هدفي خاص طراحي و عرضه شده است. روزانه ۱۰۰ ها ميليون محتواي متني، تصويري و ويدئويي در توييتر، توييت مي شود. يكي از ويژگي هاي مهم توييتر، مناسب بودن آن براي تبليغات است. اما با اين حجم بالا از محتوا چطور مي توان تبليغات در توييتر را به كاربران قابل توجهي نشان داد و بازخورد خوبي از آن گرفت؟

در ادامه مطلب بيشتر با شيوه تبليغات در توييتر(Ads on Twitter)  اشنا خواهيد شد.

مزاياي تبليغات در توييتر (Ads on Twitter)

  • هزينه اي كم در ازاي هر كليك
  • تعامل بالاي كاربران
  • تاثير كلمات كليدي

انواع تبليغات در توييتر(Ads on Twitter)

  • توييت هاي پروموت شده_Promote tweets

تفاوتي كه توييت هاي پروموت شده با توييت هاي معمولي دارند اين است كه، تبليغ كننده در ازاي نمايش توييت به كاربراني كه او را دنبال نكرده اند، هزينه اي را پرداخت مي كند. علاوه بر آن در گوشه پايين سمت چپ توييت علامت Promote نوشته شده است. همچنين توييت هاي تبليغاتي ويديوئي در صفحه تايم لاين Timeline نمايش داده مي شود.

  • حساب كاربري پروموت شده_Promote account

در اين نوع از تبليغات در توييتر(Ads on Twitter)، اين امكان به شما داده مي شود تا برند حساب كاربري خود را در توييتر تبليغ كنيد. تبليغ شما به مخاطبان هدف شما، در قسمت پيشنهادي به افراد براي فالو كردن و كساني كه از قبل شما را فالو نكرده اند، نشان داده مي شود.

 

  • ترند هاي پروموت شده_Promote trend

عناوين و هشتگ هاي ترند يا محبوب در حال حاضر مانند ليستي طولاني در سمت راست صفحه نمايش داده مي شود. ترند هاي پروموت شده با عنوان Trend for you براي مخاطباني كه هدف گذاري كرده ايد، به اشتراك گذاشته مي شود. زماني كه كاربر بر روي يكي از عناوين ترند كليك مي كند، توييت شما را بالا تر از همه مي بيند.

هزينه تبليغات در توييتر(Ads on Twitter)  

هيچ گونه محدوديت هزينه اي در تبليغات توييتر تعريف نشده است و شما به همان اندازه اي خدمات دريافت مي كنيد كه هزينه كنيد بنابراين اين بخش به شما و بودجه تان بستگي دارد.

منبع:https://hamidsabaghi.ir/ads-on-twitter/

ارزش پيشنهادي چيست؟

۱۴ بازديد

ارزش پيشنهادي يعني چه؟

زماني كه شما محصول يا خدمتي را براي عرضه آماده مي كنيد، بايد اين سوال را از خودتان راجع به محصول يا خدمتتان بپرسيد، كه محصول شما دقبقا چه ارزشي را براي مخاطب شما ايجاد مي كند و چه مزيتي محصول شما نسبت به رقباي شما دارد.

در واقع ارزش پيشنهادي شما دليل ترجيح شركت شما به شركت هاي ديگر است. به طور مثال اگر شما قصد خريد يك ماشين را داريد و نسبت به پولي كه داريد بين دو مدل هيوندا و كيا مي خواهيد يكي را براي خريد انتخاب كنيد ممكن است امكانات هر دو مدل مطلوب شما باشد اما يك ارزش و يك ويژگي منحصر به فرد در يكي از از اين دو مدل نظر شما را جلب مي كند و باعث نهايي كردن خريد شما مي شود.

يك ارزش پيشنهادي ممكن است در حتي در نحوه ي ارسال شما باشد به طور مثال شما محصولي داريد كه از لحاظ ويژگي ها، ظاهر و حتي بسته بندي با رقيبتان يكي است اما محصول شما ۴۸ ساعته به دست مشتريتان مي رسد و محصول رقيبتان ۲۴ ساعته ارسال مي شود و به دست مشتري مي رسد و همين موضوع دليلي مي شود براي خريد نكردن مشتري از شما، پس ارزش پيشنهادي نقشي تعيين كننده در فروش شما دارد. ارزش پيشنهادي توصيف كننده فايده هايي است كه مشتريان مي توانند از محصولات و خدمات  شما انتظار داشته باشند.

تابلوي ارزش پيشنهادي چيست؟

تابلوي ارزش پيشنهادي شامل ۲ بخش پروفايل مشتري و نقشه ارزش مي شود. كه هر دو مورد در اينجا توضيح داده مي شود.

پروفايل مشتري:

پروفايل مشتري توصيف كننده بخش مشتري خاصي در مدل كسب و كارتان به صورت ساختارمندتر و با جزئيات بيشتر است.اين پروفايل، مشتري را به كارها، دردسرها و منفعت ها تقسيم مي كند. پروفايل مشتري به سه قسمت دردسرها، منفعت ها وكارهاي مشتري تقسيم مي شود كه راجع به هر سه مورد كامل صحبت خواهيم كرد.

كارهاي مشتري:

كارها چيز هايي را توصيف مي كند، كه مشتريانتان در شغل يا زندگي خود سعي در انجام آن دارند. كار مشتري مي تواند فعاليت هايي باشد كه مشتري سعي در انجام و اتمام آن ها دارد، مشكلاتي باشد كه مي كوشد تا حلشان كند يا نياز هايي باشد كه در تلاش است تا آن ها را برطرف سازد. زماني كه در جست و جوي كار ها هستيد اطمينان حاصل كنيد كه از ديدگاه مشتري به مسائل مي نگريد. آنچه شما از ديدگاه خود مهم مي پنداريد ممكن است، آن كاري نباشد كه مشتريان واقعي سعي در انجامش دارند. بين سه نوع اصلي كارهاي مشتري و نيز كار هاي پشتيبان تمايز قائل شويد.

كارهاي كاركردي:

هنگامي كه مشتريان سعي در اجرا يا اتمام فعاليتي خاص يا حل مسئله اي خاص دارند. براي مثال: كوتاه كردن چمن ها، داشتن تغذيه اي سالم، نوشتن گزارش يا كمك به كاربران در نقش فرد حرفه اي.

كارهاي اجتماعي:

هنگامي كه مشتريان مي خواهند خوب به نظر برسند يا قدرت و جايگاه اجتماعي به دست آورند. اين كارها توصيف مي كنند كه مشتريان مي خواهند از ديد ديگران چطور به نظر برسند. براي مثال، مصرف كننده اي اهل مد پنداشته شود يا فرد حرفه اي شايسته اي به نظر آيد.

كارهاي شخصي/ احساسي:

مشتريان به دنبال حالت خاص احساسي مانند داشتن حس خوب يا امنيت هستند. براي مثال، در نقش مصرف كننده به دنبال آرامش ذهني در مورد سرمايه گذاري خود هستند يا در محل كار خود به دنبال احساس امنيت شغلي هستند.

كارهاي پشتيبان:

مشتريان در زمينه خريد و مصرف ارزش هم در نقش مصرف كننده و هم در نقش كارشناسان حرفه اي، كارهاي پشتيبان نيز انجام مي دهند.

زمينه كار:

كارهاي مشتري اغلب به زمينه خاصي كه در آن انجام مي گيرد وابسته است. زمينه كار ممكن است محدوديت ها و قيد هاي خاصي را تحميل كند. به عنوان مثال تماس گرفتن با كسي كه درحالي كه با هواپيما پرواز مي كنيد، متفاوت با زماني است كه در حال سفر با قطار هستيد يا رانندگي مي كنيد. به طور مشابه، رفتن به سينما با بچه ها متفاوت از سينما رفتن با همسرتان است.

اهميت كار:

لازم است تاكيد كنيم كه همه ي كارها  اهميت يكساني براي مشتري شما ندارد. اهميت برخي از آن ها در شغل يا زندگي مشتري بيشتر است و ناتواني در انجام آنها مي تواند تبعات جدي به همراه داشته باشد. برخي از كارها كم اهميت هستند، زيرا مشتري به بقيه چيز ها اهميت بيشتري مي دهد. بعضي وقت ها مشتري يك كار را مهم به حساب مي آورد، به اين دليل كه بيشتر وقت ها تكرار مي شود يا به اين دليل كه منجر به نتيجه اي  مطلوب يا نامطلوب مي شود. بازاريابي درست مي تواند كمك كننده باشد.

دردسرهاي مشتري:

دردسرها توصيف كننده هر چيزي است كه مشتري شما را قبل، در حين و بعد از تلاش براي انجام كاري آزار مي دهد يا به بيان ساده از انجام دادن يك كار جلوگيري مي كند. دردسر همچنين ريسك ها را نيز توصيف مي كند. ريسك نتايج بد بالقوه اي است كه مربوط به انجام ندادن يا بد انجام دادن كار است. به دنبال شناسايي سه نوع از دردسر هاي مشتري و تعيين ميزان جدي بودن آن ها از نظر مشتري باشيد:

نتايج، مشكلات و ويژگي هاي ناخواسته:

دردسرها مي توانند كاركردي( به عنوان مثال، راهكاري كه موثر نيست يا خوب كار نمي كند يا اثرات جانبي منفي دارد)، اجتماعي ( در انجام اين كار بد به نظر مي رسم) احساسي( هروقت اين كار را انجام مي دهم احساس بدي دارم) يا پشتيبان ( آزار دهنده است كه براي اين كار به مغازه برويم) باشند. دردسرها همچنين مي توانند شامل ويژگي هاي ناخواسته باشند كه مشتري دوست ندارد( به عنوان مثال دويدن در سالن ورزشي كسل كننده است يا اين طراحي زشت است)

موانع:

چيزهايي هستند كه يا جلوي كار  مشتري را حتي از همان ابتداي كار مي گيرند يا سرعت انجام آن ها را كم مي كنند( به عنوان مثال براي انجام دقيق اين كار وقت ندارم) يا ( توانايي مالي براي به كارگيري راهكارهاي موجود را ندارم.)

 ريسك ها:

چيز هايي كه ممكن است غلط از آب درآيد و پيامد هاي منفي مهمي داشته باشد (به عنوان مثال اگر از اين نوع راهكار استفاده كنم، ممكن است اعتبارم را از دست بدهم يا وجود حفره اي در مسائل امنيتي، ممكن است برايمان فاجعه بار باشد)

دردسرها را ملموس كنيد:

براي تفاوت قائل شدن بين كارها، دردسرها و منفعت ها تا جاي ممكن آن ها را به طور ملموس توصيف كنيد. به عنوان مثال زماني كه مشتري مي گويد( ايستادن در صف هدر دادن وقت بود) بپرسيد كه دقيقا پس از چند دقيقه احساس هدر دادن وقت به او دست داده است. بدين صورت مي توانيد بنويسيد ( هدر دادن بيش از فلان دقيقه ايستادن در صف) زماني كه بفهميد مشتريان دقيقا چگونه شدت دردسر را اندازه گيري مي كنند، مي توانيد دردسر كاه هاي بهتري را در ارزش پيشنهادي خود طراحي كنيد.

منبع:

https://hamidsabaghi.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

تميزكاري خونه در چه فاصله زماني بايد انجام شود؟

۱۷ بازديد

چقدر وقت صرف تميزكاري خونه مي كنيد؟ به نظرتان كافيست يا كم ؟ شايد بعد از خواندن اين مطلب تعداد دفعات تميز كردن لوازم منزل را كم و زياد كنيد.

ارقام و دفعات تكراري كه گفته مي شود توسط دانشگاه خانه داري درست منتشر شده است و كاملا اصولي و صحيح ارائه شده.

در ميان وسايل منزل و گاها لوازم شخصي شما مي تواند منتشر كننده باكتري و افزايش جرم باشد پس با دقت بيشتري برنامه تميز كاري منزل را تنظيم كنيد از طرفي امكان دارد وسايلي كه شما بيش از حد آنها را تميز مي كنيد نيازي به نظافت مكرر نداشته باشند.

براي نظافت منزل صادقيه به شركت مهرگان مراجعه كنيد.

تميزكاري خونه

فاصله زماني مناسب براي تميز كردن هر كدام از وسايل منزل

آن دسته از كارهاي منزل و تميزكاري خونه كه بايستي هر روز انجام شوند:

مرتب كردن تخت و رختخواب ها

تميز كردن توالت

شستشوي حمام البته بعد از استحمام

شستشوي دقيق سينك ظرفشويي

طي كشيدن كف آشپزخانه

جدا كردن لباس هاي كثيف از لباس هاي تميز در اتاق و كشوها

تميزكاري هايي كه هر هفته بايد انجام شوند:

شستشوي حوله

شستشوي لباس ها (البته لباس هاي كثيف)

جارو برقي زدن تمام فرش و موكت ها

شستشوي سرويس بهداشتي با مواد ضدعفوني كننده

گردگيري تمام منزل

تميز كردن آينه و جا مسواكي

تميز كردن داخل مايكروفر(اگر بيشتر از 2 بار در هفته استفاده مي كنيد)

تميزكاري خونه به صورت ماهيانه:

شستشو و تميز كردن تمام پنجره ها و چهارچوب

جاروبرقي كامل به طوري كه دسترسي به نقاط دور از ديد داشته باشيد ( زير مبلمان - كابينت و..)

گردگيري پرده ها با جاروبرقي و يا وسيله ي ديگر

تميز كردن درب ها و در صورت نياز داخل كابينت ها ( كابينت هايي كه ظروف پرمصرف در ان قرار دارند)

تميز كردن دقيق و كامل ماشين ظرفشويي ، جاروبرقي و لباشويي

تميزكاري هايي كه بايد هر 3 تا 6 ماه بايد در خانه انجام شوند:

شستشوي روبالشتي ها ، پتو و ملحفه هايي كه مداوم از انها استفاده مي كنيد

تميز كردن كامل داخل يخچال و فريزر

تميز كردن داخل فر اجاق گاز

تميز كردن و مرتب نمودن انباري

تميزكاري هايي كه بايد سالي يكبار انجام شوند:

تميز كردن شومينه ( منظور قسمت بيروني نيست)

تميز كردن چراغ ها و لوستر

تميز كاري عميق تمام وسايل منزل اعم از فرش و مبل و ...

منبع:https://namnak.com/%D8%AA%D9%85%DB%8C%D8%B2%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87.p45513

درباره سوني ؛ تاريخچه و محصولات سوني

۱۶ بازديد

تاريخچه شركت سوني

شركت سوني در سال 1946 با همكاري ايبوكا ماسارو و آكيو موريتا با نام Tsushin Kogyo (شركت مهندسي ارتباطات از راه دور توكيو) تاسيس شد. Ibuka و Morita با 200000 ين ( كمي بيش از 1500 دلار ) در يك ساختمان فروشگاهي، شروع به كار كردند. اين دو فرد كه در زمان جنگ جهاني دوم در ارتش مشغول به خدمت بودند با همديگر ملاقات كرده و با تركيب توانايي هايشان توانستند لقب جذاب ترين رابطه كاري در تاريخ تجاري را ازان خود كنند. ايبوكا ذهن خلاق و مخترع گروه بود و موريتا مديريت و بازاريابي را بر عهده داشت، به گونه اي كه اين دو مكمل و كامل كننده سوني بودند.

اولين محصول سوني يك دستگاه پلوپز بود، كه اولين شكست سوني نيز به حساب مي آيد، اين محصول سوني نتوانست فروش موفقيت آميزي را به دنبال داشته باشد. به دنبال اولين شكست سوني مؤسسان آن با تلاش بيشتر توانستند اولين دستگاه ضبط ژاپني را با الهام از مدل آمريكايي آن توليد كنند. اين محصول كه به Type-Gمعروف بود نيز نتوانست نظر مردم را جلب كند و سوني باري ديگر خود را در بازار ژاپن نشان دهد.

به دنبال شكست هايي كه در ابتداي شروع كار سوني به بار آمدند، ايبوكا و موريتا به فكر راه چاره اي افتادند و سرانجام با انتشار 999 راه استفاده از دستگاه ضبط صوت، مردم كم كم نحوه استفاده از دستگاه را فراگرفتند و فروش Type-G پيشرفت چشم گيري پيدا كرد. در آن زمان كه ژاپن در جنگ بود، مردم مي خواستند از اخبار باخبر باشند، در نتيجه تقاضا براي راديوي سوني به قدري افزايش يافت، كه بنيانگذاران مجبور شدند تسهيلات خود را بيشتر كند.

براي خريد تلويزيون سوني  كافي است فروشگاه سوني شهراد را در گوگل سرچ كنيد.

درباره شركت سوني

انتخاب نام مناسب براي شركت تازه تأسيس سوني يكي از چالش هاي پيش روي موسسان بود. در ابتدا تصميم بر آن گرفته شد كه از TKK كه سرحرف كلمه هاي Tokyo Tsushin Kogyo بود استفاده شود، اما شركت Tokyo Kyuko با اين نام در ژاپن شناخته شده بود. ايبوكا و موريتا در ژاپن غالباً سوني را با نام Totsuko معرفي مي كردند، اما موريتا طي سفري كه به آمريكا داشت، دريافت كه تلفظ واژه Totsuko براي آمريكايي ها دشوار است. در نهايت اين دو تصميم گرفتند نام شركت خود را تركيب دو كلمه Sonus (به معناي صدا و صوت در لاتين) و كلمه Sony ( كلمه اي براي صدا كردن يك پسر جوان در آمريكا) بگذارند. در واقع آن ها مي خواستند نامي را براي شركت خود برگزينند كه در تمام دنيا به يك روش تلفظ شود و آن چيزي نبود جز؛ سوني. 

درباره شركت سوني

اقدامات ابتدايي كمپاني سوني

سوني كه يكي از شركت هاي تازه نفس آن زمان ژاپن بود، تمام تلاش خود را مي كرد تا با توليدات متفاوت و نوآورانه خود نظر مردم را به خود جلب كند. Morita Akio كه يك مدير توانا و فردي ماهر در كسب و كار بود، فهميد كه بازار آمريكا بيش از هر كشور ديگري مي تواند براي سوني مفيد واقع شود و در صورتي كه در آن جا خودي نشان دهند، مي توانند به فروش جهاني برسند. پس از موفقيت هاي حاصل از فروش Type-g و راديوهاي ترانزيستوري، سوني دست به توليد اولين تلويزيون قابل جابه جايي زد. فناوري هاي آن زمان به گونه اي بودند كه تلويزيون ها به قدري سنگين بود كه توسط چند نفر با مشكل جابه جا مي شد، اما شركت سوني ادعا مي كرد كه تلويزيوني با قابليت حمل را توليد كرده است. در اين تلويزيون از امواج راديويي براي پخش تصاوير استفاده شده بود كه باعث شد مردم به جاي خريد تلويزيون هاي سنيگن وزن و جاگير به سمت اين محصول جادويي رويي بياورند.

بنيانگذاران سوني اولين شركت ژاپني با نوآوري هاي خارق العاده را تاسيس كرده بودند، كه هر ساله اختراعات و محصولات جديدي را در خط توليد خود قرار مي داد. Sony در سال 1971 از يك پخش كننده ويديويي رونمايي كرد كه قادر بود نوارها را در تلويزيون به صورت رنگي نمايش دهد. به دنبال آن سوني از اولين نوار كاست قابل حمل خود با نام WalkMan رونمايي كرد. اين دستگاه با قابليت پخش نوار كاست ها در هر مكاني به كاربران اجازه مي داد در هر جايي كه دوست دارند به محتواي دلخواه شان گوش دهند. از ديگر محصولات سوني پخش كننده CD، دوربين عكاسي، موبايل و PlayStation بودند، كه در ادامه هر كدام را به صورت تخصصي بررسي مي كنيم.

محصولات شركت سوني

شركت سوني يكي از كمپاني هاي خوشه اي و چند مليتي ژاپني است، كه رقيب سرسخت دو برند سامسونگ و ال جي به شمار مي آيد. در طي سال هاي متوالي شركت سوني همواره يكي از برترين توليد كنندگان در صنعت هاي مختلف بوده و هنوز هم اين برند جهاني در رتبه بندي ها هميشه جايگاه خاصي را گرفته است. در ادامه به مهم ترين محصولات و حوزه هاي فعاليت شركت سوني مي پردازيم.

كنسول هاي بازي سوني | Gaming

دوربين هاي عكاسي شركت سوني

لپ تاپ هاي برند سوني

تلويزيون هاي سوني

تلويزيون هاي سري Master

سيستم هاي صوتي 

تلفن هاي هوشمند

منبع:https://bargobad.com/blog/about-sony-sony-history-and-products/


بيشتر بخوانيد: درباره سوني ؛ تاريخچه و محصولات سوني

راهكارهايي براي داشتن خانه اي مرتب!

۱۵ بازديد

داشتن خانه مرتب هدف شماست اما گاهي به اين نتيجه مي رسيد كه هميشه ظاهر خانه تان به هم ريخته و كثيف است؟

10 موردي كه خانه شما را كثيف نشان مي دهد و براي مرتب كردن بايد رعايت كنيد

مي خواهيم از مرتب كردن خانه صحبت كنيم پس يك راست به سراغ گزينه هايي مي رويم كه باعث كثيف ديده شدن منزلمان مي شوند و بايد رفع شوند

براي نظافت منزل شمال تهران به شركت مهرگان مراجعه كنيد.

خانه نامرتب و ظروف شسته نشده:

مشكل:پس از صرف غذا، ظروف كثيف بسياري كنار و يا داخل سينك مي باشد.

راه حل:پس از مصرف غذا، فورا شروع به شستن ظروف خود كنيد. بله اين مورد ساده است. اگر شما ماشين ظرفشويي داريد كه كارتان ساده مي باشد و فقط بايد ظروف داخل ماشين بگذاريد و سپس به كارهاي خود برسيد.

اما اگر خودتان ظروف را مي شوييد، داخل آشپزخانه، كنار سينك يك جاي خالي را براي خشك كردن ظروف در نظر بگيريد. پس از خشك شدن ظروف، آنها را با يك دستمال، تميز كنيد تا بدرخشند.

خانه نامرتب و سينك كثيف:

مشكل:چرب و كثيق شدن سينك

راه حل :اگر شما سينك خود را با آب و مايع ظرفشويي بشوييد، تميز به نظر مي رسد ولي كاملاً تميز به حساب نمي آيد. اگر سينك شما چيني يا آهني باشد ابتدا كمي جوش شيرين بريزيد و در سرتاسر سينك پخش كنيد و كمي صبر كنيد سپس با آب گرم و صابون كامل شستشو دهيد.

تخت هاي بهم ريخته و خانه نامرتب:

مشكل:مرتب كردن تخت

راه حل :آيا تمام كشمكش شما صاف كردن پوشش تخت مي باشد؟ مشكلي ندارد شما موظفيد كه هر روز صبح تخت خود را مرتب كنيد به اين روش كه ابتدا ملافه ي خود را صاف كنيد و سپس پف بالش خود را بخوابانيد به همين سادگي.

به هم ريختگي داخل خانه:

مشكل :جمع شدن وسايلي مانند اسباب بازي روزنامه و ديگر اشيا به روي زمين

راه حل :سعي كنيد هر چيزي را كه از آن استفاده مي كنيد آن را در جاي خود قرار دهيد

كثيفي كف زمين:

مشكل :لكه دار شدن بي مورد كف زمين

راه حل :در صورت كثيف شدن زمين يك جارو را به اختيار خود بگيريد و زمين را تميز نماييد شما نيازي به اين نداريد كه هر هفته پرده هاي خود را بشويد فقط لازم است كه خورده ريز ها و موهايي كه در طي هفته به پرده ميچسبند را غبارروبي كنيد

كف زمين يكي از مهم ترين قسمت هاي خانه مي باشد و بايد به تميزي آن اهميت بسيار زيادي بدهيد سعي كنيد با تميز كردن آن به خانه خود رنگ و لعاب بهتري بدهيد و بيشتر به چشم ديگران بيايند.

كمبود قفسه

مشكل:در هم بودن كتابها و كاغذ ها بر روي زمين

راه حل :با خريد قفس شما مي توانيد تمام كتاب ها و كاغذها را داخل آن جاي بدهيد و با گذاشتن تعدادي گياه عكس در اتاق چشم همگان را خيره كنيد و از ديدن اتاق خود لذت ببريد.

كثيف و شلوغ شدن ميز ناهار خوري:

مشكل :ميز ناهار خوري تنها براي ميل كردن غذا استفاده نمي شود بلكه براي هر كاري استفاده ميشود.

راه حل :زير ميز يك سطل آشغال بگذاريد و به اعضاي خانواده خود بگوييد وسايلي را كه نياز ندارند را داخل آن بريزند يا ميز را در قسمتي از خانه خود قرار دهيد كه در كنار ميز يك سطح صافي باشد تا بتوانيد وسايل اضافه را روي آن بگذاريد مانند روزنامه كتاب.

تمايل به شستن لباس نداشتن

مشكل :لباس هاي شسته شده مانند دكور در سبد مي باشد.

راه حل :تغيير دادن عادت خود نسبت به شستن لباس هاي تان حدوداً ساخت مي باشد سعي كنيد كه يك يا دو روز در هفته را به شستن لباس هاي تون اختصاص دهيد با اين كار هم لباس هاي تان تميز مي شود و هم خانه تان تميز مي شود پس از شستن لباسها آنها را تا كرده و در كمد قرار دهيد.انباشته شدن وسايلي كه مورد استفاده ما قرار نمي گيرند:

مشكل :مثلاً هنگامي كه شما كابينت خود را باز ميكنيد موزه ايي از وسايل كه به ندرت از آنها استفاده مي كنيم نظر مي رسد.

راه حل :قوطي ها و بطري هاي اضافي خود را جمع كنيد و در واقع با خودتان رو راست باشيد كه آيا وسايلي كه در كابينت يا جاي ديگري از خانه هست به كارتان مي آيد يا خير با اين كار بسيار ساده فضاي بازي را به كابينت هاي خود برگردانيد.نامرتب بودن داخل و خارج يخچال:

مشكل :روي در يخچال تان كاغذ هاي بسياري با عنوان يادداشت هاي خود و همسر و فرزند تان مي باشد و داخلي يخچال بسيار نامرتب است.

راه حل :ابتدا تمام وسايل داخل يخچال را به بيرون انتقال دهيد سپس داخل يخچال را تميز كنيد در آخر وسايلي كه هنوز تاريخ استفاده آنها به پايان نرسيده را به يخچال انتقال دهيد و تمام وسايل را به ترتيب درون يخچال جاي دهيد.

منبع:https://namnak.com/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87.p43490

روش هاي جديد و آسان نظافت منزل

۱۶ بازديد

استراتژي خود را تغيير بدهيد

بزرگترين اشتباهي كه همه مي كنند اين است كه اتاق به اتاق نظافت مي كنند. اين كار خيلي كند و وقت گير است. مي توانيد آشپزخانه را در چهار ساعت تميز كاري كنيد، يا كل خانه را. انتخاب با خودتان است. خيلي از مردم به يك جاي خاص گير مي دهند و حسابي تميزش مي كنند و حالا نساب و كي بساب. اينطوري ديگر وقت و انرژي اي براي بقيه جاها نمي ماند. عاقلانه ترين و موثر ترين روش اين است كه همه جا را پشت سر هم دستمال بكشيد و تميز كنيد و برويد. هيچ جا گير نكنيد!

براي نظافت منزل در منطقه اميرآباد اينجا كليك كنيد.

 

 

بيشتر حرفه اي هاي يك شركت خدماتي طرفدار نظافت مرحله به مرحله هستند. يعني مثلا اول گردگيري كل خانه، بعد جارو كشيدن كل خانه و همينطور الي آخر. فقط اينطوري كمي بيشتر راه مي رويد، كه اتفاقا براي سلامتي كمر و رفع خستگي هم خوب است. اينطوري كار ها هم سريعتر پيش مي رود چون ذهنتان روي حركت كردن برنامه ريزي شده. با انجام اين دستور العمل ها بصورت مرحله به مرحله، اگر مبتدي هستيد ظرف ۴ ساعت، و وقتي حرفه اي شديد فقط در عرض دو ساعت و نيم كل خانه تان برق مي افتد و از تميزي مي درخشد!

قدم اول نظافت خانه: گردگيري

همه اتاق ها را گرد گيري كنيد. روي مبل ها و لوازم چوبي، رو و زير قفسه ها، نرده ها، قاب عكس ها، تابلوها، تلويزيون و خلاصه همه خرت و پرت ها. هر جا شد گرد گيري خشك انجام دهيد چون راحت تر است و مرطوب كردن يك شيء خاكي تميز كردنش را سخت مي كند. براي پاك شدن لكه هاي ناشي از جاي دست و اثر انگشت، يك دستمال ميكرو فايبر را با آب گرم نمدار كنيد و روي سطوح لك شده بكشيد. بالاترين جاي لوازم منزل را فراموش نكنيد. آنجا هميشه بيشترين خاك جمع مي شود و بعد اين گرد و خاك كم كم به پايين مي افتد و كارتان را سخت مي كند.

قدم دوم نظافت خانه: سطوح پارچه اي

گشتي در همه جاي خانه بزنيد، رو.تختي ها و روبالشي ها را عوض كنيد، به رومبلي ها رسيدگي كنيد و در صورت لزوم روي مبلمان خانه را با سري مخصوص برس دار جارو برقي تميز كنيد.

قدم سوم نظافت خانه: آينه ها و شيشه ها

با دوتا دستمال ميكروفايبر، يكي مرطوب و يكي خشك همه شيشه ها و آينه ها را مثل آينه! برق بيندازيد. اينطوري ديگر هيچ لكه اي نمي ماند.

قدم چهارم نظافت خانه: پاك كردن سطوح

همه سطوح منزل و پيشخوان آشپزخانه را تميز و در صورت لزوم ضد عفوني كنيد. يادتان نرود چيز هايي

كه انگشتان دست با آنها زياد تماس دارد را هم حتما حسابي تميز كاري كنيد.

مثلا كنترل تلويزيون، تلفن، دستگيره در، كليد و پريز ها و چيز هاي اينچنيني كه معدن ميكروب و جرم هستند.

قدم پنجم نظافت خانه: آشپزخانه و حمام

اسپري شوينده را روي وان، سينك، توالت بپاشيد و بگذاريد بماند. بعد برگرديد و تميزشان كنيد. بعد نوبت آشپزخانه است كه داخل مايكروفر، كابينت و در هاي لوازم آشپزخانه را تميز مي كنيد. قدم ششم جارو زدن زمين و بعد سابيدن كف حمام و دستشويي و همه كفپوش هاي منزل است.

قدم ششم نظافت خانه: شستشوي كف

براي اينكه مطمئن شويد همه كف سرويس بهداشتي را بطور كامل تميز ضد عفوني كرده ايد، مي توانيد مثل من اين كار را بصورتي كه روي زانوها و كف دست هايتات قرار گرفته ايد انجام دهيد تا كاملا روي سطح زمين مسلط باشيد.

قدم هفتم نظافت خانه: جارو برقي

جارو برقي كشيدن را از اتاق خواب ها شروع كنيد و بعد اتاق نشيمن و همينطور ادامه مسير تا بيرون در ورودي خانه. وسواس بخرج ندهيد و فقط به حركت ادامه دهيد. اگر هم احيانا نقطه كوچكي جا ماند، هفته آينده جارو مي شود.

منبع:

 

https://sanjagh.pro/blog/article/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84


بيشتر بخوانيد: روش هاي جديد و آسان نظافت منزل

آيا به فروش ضايعات مس در خانه خود تمايل داريد؟

۱۴ بازديد

در اين مقاله قصد دارم شما را با انواع ضايعات مس و فروش ضايعات مس آشنا كنم .

براي فروش ضايعات مس ميتوانيد اينجا كليك كنيد.

انواع ضايعات مس

شايد ديده باشيد كه گاها خريدار مس ضايعاتي ، اقلام خاصي با درصدهاي خاص فرسودگي را از شما مي خرد. در حقيقت با فروش ضايعات مسي با هر ميزان از فرسودگي و قراضه‌اي را  مي‌توان تمام آنها را به چرخه صنعت بازگرداند. براي همين بهتر است حتما فروش ضايعات مسي خود را به خريداران حرفه‌اي و متخصص در اين زمينه بسپاريد. شايد بپرسيد منظور از ضايعات مسي چيست؟ در زير به متداول‌ترين انواع ضايعات مسي اشاره كرده ايم:

  • ظروف مسي
  • كابل هاي مفتولي مسي
  • سيم‌هاي مسي
  • ورق‌هاي نازك و ضخيم مسي
  • وسايل مسي
  • لوله هاي مسي
  • پيچ و توپك هاي مسي
  • شيرآلات مسي
  • مس‌هاي كابلي
  • مس‌هاي مخابراتي
  • ضايعات آرميچري
  • مبلمان و آبجكت‌هاي خانگي مسي

خريدار ضايعات مسي

خريد ضايعات مس همان اندازه كه براي خريداران مزيت به همراه خواهد داشت، به نفع فروشندگان نيز خواهد بود. مس از فلزات گرانب‌ها و پركاربرد در زندگي انسان هاست. فلزي قرمز رنگ كه چكش‌خوار است. در كنار اين‌ها مقاومت حرارتي و الكتريكي بسيار بالايي نيز دارد. هيچ مي‌دانيد كه قديمي‌ترين فلزي كه بشر از آن استفاده كرده، فلز مس است؟

ارزش ضايعات فلز مس نيز به واسطه تفكيك و بازگشت آنها به چرخه صنعت بسيار زياد است. موارد مختلف استفاده از مس در بخش‌هاي مختلف جوامع رو به روز در حال گسترش است. در وسيله‌هاي خانگي، در سيم‌هاي مسي، ساختمان سازي، خودروها، موتورهاي الكتريكي و غيره . خريد ضايعات مسي  كه در بخش‌هاي مختلف ساختمان ها و فضاهاي زندگي به كار رفته اند نيز  از ديگر خدماتي كه دپوچي به شما ارائه داده است.

از كجا بدانيم كه ضايعات مس قابل فروش هستند يا خير؟

مس سوخته، ظروف مسي غيرقابل استفاده، ضايعات فلزي مسي كارگاهي و خراب خود را مي‌توانيد بفروشيد. از جمله مزيت‌هايي كه خريد مس شما به دنبال خواهد داشت اين است كه اولا محيط اطراف خود را از ابزارها و وسايل مزاحم خالي خواهيد كرد. در كنار اين‌ها، هزينه‌اي بابت فروش آن‌ها دريافت خواهيد كرد. ديگر اينكه گامي موثر و درست را در حفظ محيط زيست برداشته ايد. در نهايت نيز با برگرداندن آن‌ها به چرخه صنعت موجب اشتغال‌زايي و كارا بودن خطوط توليد نيز خواهيد شد. اين تمام آن چيزي است كه دپوچي انجام مي‌دهد.

قيمت خريد ضايعات مسي

هميشه اين را به ياد داشته باشيد كه خريد و فروش ضايعات مسي بايد به نفع دو طرف باشد. اگرچه شما به ضايعات مسي و فلزي نيازي نخواهيد داشت، اما حق شما در فروش آن‌ها، هزينه‌اي است كه تحت تاثير قيمت بازار جهاني ضايعات مسي و به تبع آن قيمت داخلي هر كيلو ضايعات مس تعيين مي‌شود. براي همين توصيه‌ي ما اين است كه به افراد غير‌متخصص در اين زمينه اعتماد نكنيد. قيمت خريد ضايعات مسي به ميزان ضايعات، حجم و نوع آن‌ها نيز بستگي دارد. در اين راستا براي سهولت كار مي‌توانيد با كارشناسان ما در دپوچي تماس بگيريد تا مشورت‌هاي لازم در اين زمينه را به طور رايگان دريافت كنيد.

هدف ما برداشتن گام‌هاي كوچك اما موثر در راستاي حفظ محيط زيست و انرژي‌هاي پاك است. شما هم مي‌توانيد با ما دراين راه همگام شويد.

دپوچي بهترين خريدار مس در تهران مي‌باشد.

بياييد همين الان گامي در جهت زيباتر كردن محيط زندگي و محيط زيست خود برداريم. 

 

منبع:وب سايت دپوچي

راهنماي خريد تلويزيون سوني!

۱۴ بازديد

در اين مقاله قصد دارم نكاتي در مورد خريد تلويزيون سوني و همچنين معرفي نمايندگي سوني در تهران بپردازم.

در هنگام خريد تلويزيون سوني مي‌بايست به چند نكته توجه كنيد. اين نكات شامل موارد زير است:

رزولوشن تصوير يكي از آن مواردي است كه حتما در هنگام خريد تلويزيون سوني مي‌بايست به آن توجه كنيد. اين موضوع و خصوصيت، دقت نمايش تصوير را نمايش مي‌دهد و در اصل هر چقدر تلويزيون سوني از رزولوشن بيشتري برخوردار باشد در واقعيت مي‌گوييم كه داراي دقت تصوير بيشتري است. در حال حاضر دو مدل تلويزيون سوني در بازار موجود است كه به آن‌ها UHD و FHD مي‌گوييم. تلويزيون‌هاي UHD داراي قدرت رزولوشن 4 برابر FHD هستند و اساسا به آن‌ها 4K هم مي‌گوييم. اين نكته را در آخر بايد يادآوري كنيم كه به زودي تلويزيون‌هاي 8K هم به بازار مي‌آيند كه قدرت به مراتب بيشتري از نظر كيفيت تصوير نسبت به ساير مدل‌ها دارند.

 

 

ازكجا سوني بخريم؟ | از كجا بخريم سوني

اما تلويزيون‌هايي كه داراي قدرت رزولوشن بيشتري هستند به مراتب هزينه بيش‌تري براي خريد آن، مي‌بايست پرداخت كنيد. در اين‌جا مي‌خواهيم به شما مشاوره بدهيم كه اگر از انتخاب تلويزيون تنها به فكر ديدن فيلم و سريال‌هاي مورد علاقه خود هستيد نيازي به خريد تلويزيون سوني آن هم از مدل 4K نداريد، اما اگر مي‌خواهيد بيشترين لذت را از ديدن فيلم سينمايي مورد علاقه خود ببريد و يا اين كه به تماشاي فوتبال و تيم مورد علاقه خود بپردازيد مسلما خريد تلويزيون سوني آن هم از مدل 4K شما را به اين خواسته خواهد رساند.

 

در اين فروشگاه سوني مهم‌ترين راهكارها در هنگام خريد تلويزيون سوني به شما داده مي‌شود. اگر فاصله نشستن شما تا تلويزيون كم‌تر از 2 متر است تلويزيون‌هاي بيشتر از 48 اينچ را خريداري نكنيد، اما اگر فاصله شما از 3 متر بيشتر است مسلما مي‌توانيد به فكر خريد تلويزيون بزرگ‌تر از 48 اينچ باشيد.

 

 

 

از كجا سوني بخريم؟ (از كجا بخريم سوني)

روش‌هاي انتخاب مراكز خريد تلويزيون سوني

اگر در شهر كوچكي هستيد و يا اين كه شهر شما داراي فروشگاهي معتبر در زمينه خريد و فروش تلويزيون سوني نيست و قصد خريد تلويزيون سوني را داريد دو راه داريد، اول اين كه به شهر بزرگي برويد و در يكي از مراكز معتبر خريد خود را انجام دهيد و يا اين كه با گشتي در اينترنت، فروشگاه‌هاي معتبري را در اين زمينه پيدا كنيد و با آن‌ها در اين زمينه ارتباط بگيريد. اين كه كدام يك از اين روش‌ها را انتخاب كنيد خود نياز به بحث و مشاوره دارد، اما مسلما مهم‌ترين پارامتر براي شما قيمت تلويزيون سوني است كه به نسبت ساير برندها از هزينه بسيار بيش‌تري برخوردار است.

فروشگاه‌هاي اينترنتي به نسبت ساير فروشگاه‌ها هزينه كم‌تري را بر روي تلويزيون سوني مي‌گذارند، اما نكته‌اي كه اين جا از اهميت زيادي برخوردار است در بسياري از فروشگاه‌هاي اينترنتي امكان فروش تلويزيون اقساطي وجود ندارد البته در همين سايتي كه در حال خواندن اين مطلب هستيد امكان خريد اقساطي براي شما فراهم شده است. هر چند در برخي از اين فروشگاه‌هاي اينترنتي معتبر امكان فروش اقساطي تلويزيون هم ميسر شده است.

گزينه فروشگاه اينترنتي و پيدا كردن شركت معتبر در اين زمينه كه نمايندگي رسمي شركت سوني را دارد و تنها محصولات اين شركت را به فروش مي‌رساند، بهترين راه‌حل براي اشخاصي است كه دوست ندارند براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود زياد جست و جو كنند. مسلما در اين فروشگاه‌هاي اينترنتي مشخصات كامل محصول به همراه قابليت‌هاي آن بيان شده و اين قضيه مي‌تواند شما را در انتخاب محصول مورد نظر راهنمايي كند.

منبع:نمايندگي سوني شهراد